کد خبر : 2128
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 18:04

بهمن فرمان‌آرا مهمان «پیرپسر» شد/ مراحل پایانی فیلمبرداری

بهمن فرمان‌آرا مهمان «پیرپسر» شد/ مراحل پایانی فیلمبرداری

بهمن فرمان‌آرا پیشکسوت سینمای ایران بر سر صحنه فیلمبرداری «پیرپسر» ساخته اکتای براهنی حاضر شد. به گزارش سنترسینماپرس، بهمن فرمان‌آرا (تهیه کننده و کارگردان و نویسنده‌ی پیشکسوت سینمای ایران)، در یکی از روزهای پایانی فیلمبرداری فیلم سینمایی «پیرپسر» در لوکیشن این فیلم حاضر شد. بدین ترتیب اکتای براهنی کارگردان و نویسنده‌ی این فیلم و بابک

بهمن فرمان‌آرا مهمان «پیرپسر» شد/ مراحل پایانی فیلمبرداری

بهمن فرمان‌آرا پیشکسوت سینمای ایران بر سر صحنه فیلمبرداری «پیرپسر» ساخته اکتای براهنی حاضر شد.

به گزارش سنترسینماپرس، بهمن فرمان‌آرا (تهیه کننده و کارگردان و نویسنده‌ی پیشکسوت سینمای ایران)، در یکی از روزهای پایانی فیلمبرداری فیلم سینمایی «پیرپسر» در لوکیشن این فیلم حاضر شد. بدین ترتیب اکتای براهنی کارگردان و نویسنده‌ی این فیلم و بابک حمیدیان تهیه‌کننده‌ی آن در کنار حامد بهداد، لیلا حاتمی و حسن پورشیرازی و محمد ولی زادگان و دیگر عوامل فیلم میزبان این فیلمساز سینما شدند.

«پیرپسر» دومین ساخته‌ی سینمایی اکتای براهنی است که پیشتر عنوان شده بود اولین اکران آن در چهلمین جشنواره‌ی فیلم فجر خواهد بود؛ اما با وجود تدوین همزمانِ آن توسط خانم هایده صفی‌یاری، این فیلم به جشنواره‌ی فجر نرسید.

گفتنی است فیلم سینمایی «پیرپسر» روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می‌کند

حامد بهداد، لیلا حاتمی، حسن پورشیرازی، محمد ولی‌زادگان، بابک حمیدیان، محمدرضا داوودنژاد، رضا رویگری، فهیمه رحیم‌نیا، وحید قاضی‌زاهدی، علی رحیمی، میلاد معیری، هژیر سام، امید محمدزاده، وحید رحمتی، شقایق فریادشیران، آرش آقابیک، مهسا باقری، میثم غنی‌زاده، مهری کاظمی، آذر محمدی، محمد برنج‌پور، غلام‌علی رضایی، عباس پرنیانی، بازیگران فیلم سینمایی «پیرپسر» هستند.

مدیرفیلمبرداری این فیلم ادیب سبحانی، طراح گریم بابک اسکندری، طراح صحنه آناهیتا تیموریان، طراح لباس آزاده قوام است و صدابرداری توسط وحید مقدسی انجام می‌گیرد.

علی جناب در سمتِ برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان و همچنین گلنوش انتظامی و فائزه فرزام با عنوان منشی صحنه اکتای براهنی را همراهی می‌کنند. این فیلم با سرمایه‌گذاری ارسلان براهنی، تهیه‌کنندگی عامل امیرحسین عبدالهی‌مقدم و مجری‌طرحی وتهیه‌کنندگی اجرایی حنیف‌سروری جلوی دوربین رفته است.