کد خبر : 1174
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 13:11

تورج منصوری : تلاش کردیم با «لاله» سینما را بزرگتر و جذاب‌تر به نمایش بگذاریم

تورج منصوری : تلاش کردیم با «لاله» سینما را بزرگتر و جذاب‌تر به نمایش بگذاریم

مدیر فیلمبرداری و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «لاله» معتقد است با ساخت این فیلم تلاش شده سینمای ایران جذاب‌تر شود. به گزارش سنترسینماپرس تورج منصوری مدیر فیلمبرداری و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «لاله» درباره روند تولید این فیلم گفت: زمانی که قرار شد «لاله» برای اکران آماده شود با توجه به اینکه مدیر

تلاش کردیم با «لاله» سینما را بزرگتر و جذاب‌تر به نمایش بگذاریم

مدیر فیلمبرداری و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «لاله» معتقد است با ساخت این فیلم تلاش شده سینمای ایران جذاب‌تر شود.

به گزارش سنترسینماپرس تورج منصوری مدیر فیلمبرداری و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «لاله» درباره روند تولید این فیلم گفت: زمانی که قرار شد «لاله» برای اکران آماده شود با توجه به اینکه مدیر فیلمبرداری و در جریان فیلم بودم دعوت به کار شدم. روند بررسی و پژوهش فیلم سال ۹۷ شروع شد، سال ۹۸ پای کار بودیم و نوروز ۹۹ از نظر تدوین و پست پروداکشن فیلم به پایان رسید.

مدیر فیلمبرداری «لاله» ادامه داد: آرزوی تمام کسانی که در سینما فعالیت می کنند این است که کارشان مورد توجه تماشاگران باشد. من هم مثل همه این آرزو را دارم که «لاله» را سینمادوستان ببینند و آن را دوست داشته باشند. برای تولید این فیلم زحمت زیادی کشیده شده است و امیدوارم در اکران فیلم، این تلاش‌ها دیده شود.

منصوری در پایان بیان کرد: امیدوارم سینمای ایران مانند گذشته، سینمایی موفق باشد. در «لاله» تلاش کردیم پرده سینما را بزرگتر کنیم و این سینما را جذاب‌تر، درخشان‌تر و زیباتر نشان دهیم. امیدوارم این تلاش در مجموعه سینمای ایران ادامه یابد.

«لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد و تهیه کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری تولید شده است.