کد خبر : 598
تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 7:14

داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر/ سه نفر انتخاب شدند

داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر/ سه نفر انتخاب شدند

به گزارش سنترسینماپرس ، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با حکم «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» دبیر سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک)، میترا محاسنی (عکاس) و میثم مولایی (تدوینگر و سازنده آنونس و تیزر) به عنوان داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران، آثار رسیده به این بخش جشنواره را مورد ارزیابی قرار

به گزارش سنترسینماپرس ،

به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با حکم «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» دبیر سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک)، میترا محاسنی (عکاس) و میثم مولایی (تدوینگر و سازنده آنونس و تیزر) به عنوان داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران، آثار رسیده به این بخش جشنواره را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

ابراهیم حقیقی: دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران است که آثار شاخصی از وی در زمینه طراحی پوستر و نام‌واره در تاریخ سینمای ایران به ثبت رسیده است و طراحی لوگوی جشنواره فیلم فجر و طراحی هفت دوره پوستر جشنواره فیلم فجر را در کارنامه دارد.

میترا محاسنی: دانش‌آموخته ارتباطات بصرى و عکاسى خبرى از انگلستان، عکاس سینمای ایران و برنده سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از دوره یازدهم جشنواره فیلم فجر برای «ناصرالدین شاه آکتورسینما.»

میثم مولایی: دانش آموخته رشته سینما از دانشگاه سوربن ۳ فرانسه. مولایی ساخت بیش از ۷۰ آنونس و تیزر از جمله آنونسِ فیلم‌های سینمایی خون بازی، دایره زنگی، دعوت، تهران ۱۵۰۰، یه حبه قند، راه آبی ابریشم، بوسیدن روی ماه و… را در کارنامه خود دارد.

بر اساس این خبر، مسابقه تبلیغات سینمای ایران سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر با هدف تشویق، تقویت و به‌کارگیری روش‌های خلاقانه و مؤثر در عرصه بازاریابی و پخش آثار سینمایی و جذب حداکثری مخاطبین وارتقای سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه در بخش‌های عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم‌های سینمایی ایرانی برگزار می‌‌شود.

بر اساس فراخوان جشنواره سی‌ونهم، داوری این بخش از بین مواد تبلیغی فیلم‌های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) اکران شده در حدفاصل ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۸ تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ (در سینماهای داخل کشور یا در سامانه‌های نمایش درخواستی) که در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند، صورت خواهد گرفت.

در مراسم اختتامیه جشنواره فجر۳۹، سه سیمرغ بلورین به بهترین عکس، بهترین پوستر و بهترین آنونس و تیزر اهدا می‌شود.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بهمن ماه ۱۳۹۹ همزمان با چهل‌‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود