کد خبر : 687
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 14:45

داوران جشنواره فیلم فجر از فردا کار خود را آغاز می‌کنند

داوران جشنواره فیلم فجر از فردا کار خود را آغاز می‌کنند

با پایان مهلت ارائه نسخه نهایی فیلم‌ها، داوری فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران از روز دوشنبه ۲۲ دی آغاز می‌شود. به گزارش سنترسینماپرس، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، تا پایان روز گذشته (شنبه ۲۰ دی) بر اساس مهلت از پیش اعلام شده، نسخه نهایی بخش عمده‌ای از فیلم‌های واجد شرایط شرکت در

داوران جشنواره فیلم فجر از فردا کار خود را آغاز می‌کنند

با پایان مهلت ارائه نسخه نهایی فیلم‌ها، داوری فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران از روز دوشنبه ۲۲ دی آغاز می‌شود.

به گزارش سنترسینماپرس، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، تا پایان روز گذشته (شنبه ۲۰ دی) بر اساس مهلت از پیش اعلام شده، نسخه نهایی بخش عمده‌ای از فیلم‌های واجد شرایط شرکت در این دوره جشنواره به دبیرخانه جشنواره ارائه شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره کار هیأت داوران متشکل از: محمد احسانی، ساره بیات، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی از صبح فردا دوشنبه ۲۲ دی آغاز خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره همچنین اعلام کرد: تعدادی از فیلم‌های واجد شرایط شرکت در جشنواره سی ونهم با وجود آماده بودن، به دلیل حجم بالای ترافیک استودیوهای فنی موفق به تهیه نسخه DCP در مهلت مقرر نشدند و با مجوز دبیر جشنواره، به صاحبان این فیلم‌ها به صورت استثنایی چند روز وقت داده شد تا بتوانند نسخه نهایی فیلم خود را به دبیرخانه جشنواره برسانند و فیلم‌شان در فهرست نمایش آثار برای داوران سی ونهمین جشنواره فیلم فجر قرار گیرد.

سی ونهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهمن ۱۳۹۹ به دبیری «سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» برگزار می‌شود.