کد خبر : 42
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 10:35

دعوت سجاد اصغری از جامعه مطبوعاتی ؛ از جشنواره کن تا شمال ایران/ معرفی هفت فیلم برتر سینما در رشت

دعوت سجاد اصغری از جامعه مطبوعاتی ؛ از جشنواره کن تا شمال ایران/ معرفی هفت فیلم برتر سینما در رشت

 : گیلان – زمان : ۱۳۹۷/۳/۲۴  خبرگزاری شبستان: مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با دعوت جامعه مطبوعاتی به تحلیل جشن سینمایی این آکادمی گفت: تندیس طعم گیلاس آکادمی افسانه زندگی به برگزیده ترین فیلم جشنواره کن امسال، یعنی فیلم «دزدان فروشگاه» تقدیم می شود. سجاد اصغری، مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی در گفتگو با خبرنگار

 : گیلان  زمان : ۱۳۹۷/۳/۲۴ 

خبرگزاری شبستان: مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با دعوت جامعه مطبوعاتی به تحلیل جشن سینمایی این آکادمی گفت: تندیس طعم گیلاس آکادمی افسانه زندگی به برگزیده ترین فیلم جشنواره کن امسال، یعنی فیلم «دزدان فروشگاه» تقدیم می شود.

سجاد اصغری، مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: برای نخستین بار جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی به عنوان بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) رشت برگزار می شود.

وی با اشاره به اهدا تندیس طعم گیلاس تصریح کرد: تندیس طعم گیلاس آکادمی افسانه زندگی به برگزیده ترین فیلم جشنواره کن امسال، یعنی فیلم «دزدان فروشگاه» تقدیم می شود.

اصغری بیان اینکه در این جشن، هفت فیلم مطرح سینمای ایران معرفی خواهد شد ار جامعه مطبوعاتی دعوت کرد با قلم زدن خود در این حوزه ما را در جهت تکامل یافتن یاری جشنواره یاری دهید.

وی ادامه داد:‌ بسیاری از مناسبت ها که در سطح ملی یا بین المللی رخ می دهند نیاز به تحلیل و بررسی و ارزیابی دارند که این امر نیازمند حضور پررنگ جامعه مطبوعاتی است که حضور این افراد در چنین جشنواره هایی یک ضرورت است.

وی ۵ تیر را زمان برگزاری جشنواره اعلام کرد و بیان داشت: کلیه عوامل این هفت فیلم برتر در این جشن که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الاتبیا(ص) رشت برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

اصغری اظهارکرد: این رویداد به دلیل قالبی که برایش طراحی شده از بین حدود ۱۰۰ فیلم سینمایی که در سال در سینمای ایران تولید می شود، تنها هفت فیلم را به عنوان فیلم های شاخص سال عنوان می کند که این موضوع حرکتی جدید است.