کد خبر : 791
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 5:58

«منصور» مهمان ششمین روز «فجر»/ «مامان» به برج میلاد می‌آید

«منصور» مهمان ششمین روز «فجر»/ «مامان» به برج میلاد می‌آید

در ششمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های سینمایی «مامان» و «منصور» در سالن اصحاب رسانه روی پرده می‌رود. به گزارش سنترسینماپرس ، امروز جمعه ۱۷ بهمن ماه همزمان با ششمین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ۲ فیلم سینمایی «مامان» و «منصور» روی پرده سینماها می‌رود. امروز دومین

«منصور» مهمان ششمین روز «فجر»/ «مامان» به برج میلاد می‌آید

در ششمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های سینمایی «مامان» و «منصور» در سالن اصحاب رسانه روی پرده می‌رود.

به گزارش سنترسینماپرس ، امروز جمعه ۱۷ بهمن ماه همزمان با ششمین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ۲ فیلم سینمایی «مامان» و «منصور» روی پرده سینماها می‌رود.

امروز دومین روز از جشنواره سی‌ونهم محسوب می‌شود که هر دو فیلم قرار گرفته در جدول اکران، متعلق به کارگردانان فیلم‌اولی است.

«مامان» به کارگردانی آرش انیسی اولین فیلمی است که در این روز نمایش داده می‌شود، تهیه‌کنندگی این فیلم را مجید برزگر برعهده داشته است.

در خلاصه داستان «مامان» آمده است: «اگه می خوای مامان رو عوض کنی نمی شه… قرار نیست کسی، کسی رو عوض کنه!»

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون رویا افشار، امیر نوروزی، عرفان ابراهیمی، امیر شمس و شقایق شوریان حضور دارند.

اما دومین فیلمی که برای اهالی رسانه و منتقدان در این روز نمایش داده می‌شود، فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی است، این فیلم سینمایی درباره بخشی از زندگی شهید منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های دفاع مقدس است.

در واقع این فیلم سینمایی با نگاهی به بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملاً ایرانی ساخته شده و در آن بخش‌های ناگفته‌ای از هشت سال دفاع مقدس روایت شده است.

تهیه کنندگی این فیلم سینمایی که از محصولات سازمان رسانه‌ای «اوج» است ر ا جلیل شعبانی برعهده دارد.

نام این فیلم در ابتدا «اوج ۱۱۰» بود که برای حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نام «منصور» تغییر کرد.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون محسن قصابیان، لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، سید جواد هاشمی و قاسم زارع حضور دارند.