کد خبر : 2485
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 5:03

نمایش ۵ فیلم کوتاه ایرانی در «شب‌های فیلم پارسی» هامبورگ

نمایش ۵ فیلم کوتاه ایرانی در «شب‌های فیلم پارسی» هامبورگ

فیلم‌های کوتاه «صُراحی»، «مانیکور»، «به هیچکس نگو»، «موناکو» و «دَم» در اولین برنامه «نما» ویژه نمایش فیلم‌های ایرانی در آلمان اکران می‌شوند. به گزارش سنترسینماپرس به نقل از روابط عمومی رویداد، «نما» عنوان سلسله برنامه اکران فیلم‌های ایرانی در «شب‌های فیلم پارسی» است که از روز جمعه ۶ خرداد ماه مصادف با ۲۷ می با

فیلم‌های کوتاه «صُراحی»، «مانیکور»، «به هیچکس نگو»، «موناکو» و «دَم» در اولین برنامه «نما» ویژه نمایش فیلم‌های ایرانی در آلمان اکران می‌شوند.

به گزارش سنترسینماپرس به نقل از روابط عمومی رویداد، «نما» عنوان سلسله برنامه اکران فیلم‌های ایرانی در «شب‌های فیلم پارسی» است که از روز جمعه ۶ خرداد ماه مصادف با ۲۷ می با نمایش ۵ فیلم کوتاه در هامبورگ آلمان آغاز می‌شود.

«نما» با هدف دیده شدن آثار فیلمسازان جوان ایرانی در عرصه بین‌المللی و به عنوان فرصتی برای آنها ترتیب داده شده است.

برنامه اول این رویداد اختصاص به نمایش ۵ فیلم کوتاه برگزیده ایرانی دارد که موضوعات روز جامعه پارسی زبان را به خوبی به تصویر کشیده است. پس از اتمام نمایش فیلم‌ها نیز با حضور فیلمسازان جلسه گفتگو برگزار می شود.

فیلم‌های کوتاه «مانیکور» به کارگردانی آرمان فیاض، «دَم» ساخته ناصر ضمیری، «موناکو» به کارگردانی آرمان خوانساریان، «به هیچ کس نگو» ساخته سحر ستوده و «صُراحی» اثر سعید نجاتی در روز جمعه ۶ خرداد ماه در سالن سینمای ۳۰۰۱ شانسه هامبورگ در قالب برنامه «نما» اکران می‌شوند.

سلسله برنامه‌های «نما» از سوی انجمن فرهنگی هم‌نشست هامبورگ به مدیریت داریوش عبادی سینماگر ایرانی برگزار می‌شود.