کد خبر : 523
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 21:47

وزیر ارشاد:سینمای مستند زبان بی‌لکنت و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی است

وزیر ارشاد:سینمای مستند زبان بی‌لکنت و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی است

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت، سینمای مستند را زبان بی‌لکنت و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی دانست. به گزارش سنترسینماپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: سینمای مستند زبان بی‌لکنت و تصویر بی‌پیرایه، درک

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت، سینمای مستند را زبان بی‌لکنت و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی دانست.
سینمای مستند زبان بی‌لکنت و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی است
به گزارش سنترسینماپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: سینمای مستند زبان بی‌لکنت و تصویر بی‌پیرایه، درک و فهم والای هنرمندان تیزبین ایران اسلامی است.

وی افزود: نگاه ارزشمند دغدغه‌مند و جستجوگر دوربین مستندسازان، در سال‌های اخیر جایگاه واقعی خود را نزد اهالی اندیشه و خرد یافته و اکنون از اعتبار و علاقه‌مندی افزونتری نزد مردمان هنر دوست این مرز و بوم برخوردار است. چنانکه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت را نقطه تلاقی بینش شهروند حقیقت‌جو و کوشش هنرمند حقیقت‌بین می‌یابیم.

افزایش مشارکت مستندسازان در جشنواره امسال، به ویژه حضور چشمگیر بانوان هنرمند در دوره پیش رو، نشان از قوام‌یافتگی این رویداد فرهنگی و اهمیت آن نزد سینماگران دارد.هم‌چنین بیانگر فراهم آمدن فضای مساعد برای تبلور خلاقیت وتوانمندی‌های زنان هنرمند این سرزمین است.

صالحی  در این پیام ابراز امیدواری کرد: با وجود همه نگرانی‌ها وسختی‌های روزگار کرونازده امروز، برگزاری موفق جشنواره امسال، نوری به فردایمان بتاباند و پنجره‌ای به افق‌های نو بگشاید.