کد خبر : 1610
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 7:30

پایان «یک روز نو» برای یک دوبلور

پایان «یک روز نو» برای یک دوبلور

مستند اجتماعی «یک روز نو» به کارگردانی نگین کیانفر دوبلور و مستندساز آماده نمایش شد. به گزارش سنترسینماپرس به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «یک روز نو» به کارگردانی نگین کیانفر، داستان دختر جوانی است که بچه‌های بدسرپرست را آماده زندگی می‌کند. آماده‌سازی پسران آسیب‌دیده برای زندگی آینده، موقعیت و شکست

پایان «یک روز نو» برای یک دوبلور

مستند اجتماعی «یک روز نو» به کارگردانی نگین کیانفر دوبلور و مستندساز آماده نمایش شد.

به گزارش سنترسینماپرس به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «یک روز نو» به کارگردانی نگین کیانفر، داستان دختر جوانی است که بچه‌های بدسرپرست را آماده زندگی می‌کند. آماده‌سازی پسران آسیب‌دیده برای زندگی آینده، موقعیت و شکست آنان چالش پیش روی مریم شخصیت اصلی این فیلم است.

عوامل تولید این مستند ۷۲ دقیقه ای عبارتند از نویسنده و کارگردان: نگین کیانفر، تصویربردار: وحید فیروز، صدابردار: احمد طائی، صداگذار: شاهین پورداداشی، تدوینگر: فردین صاحب الزمانی، مدیر تولید: علی فیروز، تهیه‌کننده: وحید فیروز و نگین کیانفر، سرمایه‌گذار: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و نگین کیانفر.

نگین کیانفر متولد ۱۳۴۸ و دانش‌آموخته رشته کارگردانی، گویندگی در دوبلاژ را از سال ۶۷ در فیلم‌ها و سریال‌ها و برنامه‌های مستند آغاز کرد. «روز تولد»، «یک ساعت»، «آبی سیاه تیره» و «حوا و آدم» از جمله آثار این مستندساز است.