کد خبر : 4396
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1403 - 8:19

«ایده‌نما» با رویکرد حمایت از تئاتر و سینمای کوتاه راه‌اندازی شد

«ایده‌نما» با رویکرد حمایت از تئاتر و سینمای کوتاه راه‌اندازی شد
ایده‌نما، جدیدترین پلتفرم آنلاین حوزه هنرهای نمایشی و تصویری با رویکرد حمایت از تئاتر و سینمای کوتاه راه‌اندازی شد.  

به گزارش سنترسینماپرس به نقل از روابط عمومی ایده‌نما، پلتفرم آنلاین ایده‌نما با هدف حمایت از جامعه تئاتر و سینمای کوتاه ایران فعالیت خود را آغاز کرد. ایده‌نما، صرفاً یک پلتفرم تجاری نیست بلکه با نگاه حمایت از هنرمندان تئاتر و سینمای کوتاه دست به تولید آثار نمایشی و مستقل زده است.

ویژه‌برنامه «جنگ و صلح» در جهت ایجاد ارتباطی دوستانه بین بلاگرها و فعالان فضای مجازی با هنرمندان فضای رسمی سینما و تئاتر با اجرای نصرالله رادش، هنرمند باسابقه سینما و تلویزیون از تولیدات اختصاصی ایده‌نما به شمار می‌آید.

همچنین برنامه «نمایشنامه‌خوانی» در ۱۱ قسمت با نگاه حمایت از جامعه جوان و پویای تئاتر کشور و در راستای اهمیت ویژه به نمایشنامه‌های مطرح جهان با اجرای امید زندگانی دیگر محصول ایده‌نما است.

این پلتفرم به پخش برترین آثار سینمای جهان می‌پردازد و مجموعه‌ای کامل از محتواهای متنوع را برای مخاطبان خود ارایه می‌دهد. سایت این پلتفرم هم اکنون فعال است و به‌زودی اپلیکیشن آن نیز به صورت سراسری در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به هنر نمایش، سینمای کوتاه و سینمای جهان می‌توانند از طریق وب‌سایت ایده‌نما به تماشای تولیدات هنری این پلتفرم بنشینند.

برچسب ها :

ناموجود