کد خبر : 4363
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 18:54

فیلم سینمایی«نغمه»برداشتی از اشعار مولانا به نویسندگی و کارگردانی سجاد اصغری کلید خورد

فیلم سینمایی«نغمه»برداشتی از اشعار مولانا به نویسندگی و کارگردانی سجاد اصغری کلید خورد

  به گزارش سنترسینماپرس، فیلم سینمایی نغمه به نویسندگی و کارگردانی سجاد اصغری با بازی حمید ابراهیمی جلوی دوربین نادر معصومی می رود. این اثر برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی به تهیه کنندگی داریوش بابائیان دردست تولید است. این اثرملودرام عرفانی ، فلسفی مربوط می شود به عارفی که بعد از بیست

 

به گزارش سنترسینماپرس، فیلم سینمایی نغمه به نویسندگی و کارگردانی سجاد اصغری با بازی حمید ابراهیمی جلوی دوربین نادر معصومی می رود. این اثر برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی به تهیه کنندگی داریوش بابائیان دردست تولید است.

این اثرملودرام عرفانی ، فلسفی مربوط می شود به عارفی که بعد از بیست سال به کشور خود بازگشته، مطلع می شود که همسرش فوت کرده و تنها دخترش درجنگل های شمال گم شده است و مسائل پیرامون این موضوع دستمایه داستان فیلم است.

سجاد اصغری نویسنده و کارگردان این پروژه پیش ازاین بعنوان رئیس مراسم بین المللی آکادمی افسانه زندگی، بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران درسطح سینمای بین الملل فعالیت می کند که هر ساله هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران به همراه بهترین فیلم خارجی زبان را معرفی می نماید.

بنا به گزارش مدیرتولید پروژه خانم شیداهمتی فیلم سینمایی نغمه با پشت سرگذاشتن پیش تولید و انتخاب لوکیشن های اصلی و انجام طراحی صحنه ویژه که از فروردین ماه آغاز گردید کلید زده شد، دراین فیلم تعدادی از هنرمندان سینما به همراه هنرمندان بومی استان نقش افرینی می کنند. دراین فیلم سیدمحمود میرزاده سرپرست گروه صدا و اسحاق افسرده گریمور و طراح چهره پردازی و مسعود دلجو بعنوان آهنگساز همکاری دارند.