کد خبر : 531
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 18:28

از شبکه پنج سیما پخش می شود؛ «ما ایرانی‌ها» و میزبانی از یک خواننده متفاوت

از شبکه پنج سیما پخش می شود؛ «ما ایرانی‌ها» و میزبانی از یک خواننده متفاوت

  یک خواننده و آهنگساز موسیقی در تازه‌ترین قسمت از برنامه تلویزیونی «ما ایرانی‌ها» از تجربه‌های متفاوت خود در جبهه سخن می‌گوید. به گزارش سنترسینماپرس، به نقل از روابط عمومی برنامه «ما ایرانی‌ها»، برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی پنجشنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۲۱ میزبان حمید مهدوی خواننده و آهنگساز

 

«ما ایرانی‌ها» و میزبانی از یک خواننده متفاوت

یک خواننده و آهنگساز موسیقی در تازه‌ترین قسمت از برنامه تلویزیونی «ما ایرانی‌ها» از تجربه‌های متفاوت خود در جبهه سخن می‌گوید.

به گزارش سنترسینماپرس، به نقل از روابط عمومی برنامه «ما ایرانی‌ها»، برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی پنجشنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۲۱ میزبان حمید مهدوی خواننده و آهنگساز است.

قسمت جدید برنامه در این هفته داستان زندگی فردی را به تصویر می‌کشد که به جبهه می‌رود تا با حقوقش دستگاه ارگی (کیبورد) بخرد، اما خاک جبهه گیرا بود و او را متحول کرد. از آن روزها تا حالا حمید مهدوی فعالیت موسیقی خود را ادامه داده و از هنرش در راه خیر استفاده می‌کند.

این هنرمند خیر با دارا بودن دو آلبوم موسیقی مجوز دار به اجرای عام المنفعه دویست اجرای صحنه‌ای با هدف صرف درآمد برای امور نیکوکاری در مراکز مختلف خیریه پرداخته است. این هنرمند همچنین در این برنامه به نحوه فعالیت خود و بازتاب آن در جامعه می‌پردازد.

برنامه ترکیبی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه، سه شنبه ساعت ۲۲، پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.