کد خبر : 1545
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 16:26

امام جمعه قزوین: پزشکان در خط مقدم خوف و خطر قرار دارند

امام جمعه قزوین: پزشکان در خط مقدم خوف و خطر قرار دارند

  قزوین-نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه استان گفت: در شرایط همه گیری ویروس کرونا پزشکان در خط مقدم خوف و خطر قرار دارند. به گزارش سنترسینماپرس آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه استان قزوین که به مناسبت روز جهانی پزشک برگزار شد، اظهار کرد: شما پزشکان

 

پزشکان در خط مقدم خوف و خطر قرار دارند

قزوین-نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه استان گفت: در شرایط همه گیری ویروس کرونا پزشکان در خط مقدم خوف و خطر قرار دارند.

به گزارش سنترسینماپرس آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه استان قزوین که به مناسبت روز جهانی پزشک برگزار شد، اظهار کرد: شما پزشکان گرانقدر و همکاران گرامی شما امروز در خط مقدم خوف و خطر قرار دارید و برای سلامتی مردم از جان مایه می‌گذارید که این کار در دین بسیار ارزشمند است.

وی افزود: شرایط سختی‌ها و مخاطراتی که شما در ایام کرونا متحمل می‌شوید تا مردم در سلامت باشند، شاید برای ما قابل درک نباشد اما شرایط امروز برای کادر درمان از فضای جبهه‌های جنگ خطرناک‌تر و مرموزتر است.

امام جمعه قزوین یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت و یادآور شد: پزشکان و کادر درمان زیادی در مسیر سلامت مردم، به شهادت رسیدند که یاد شهدای عزیز این عرصه را گرامی داشته و برایشان از خدای متعال علو درجات را مسئلت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه در باورهای ایمانی، دارو و پزشک زمینه‌ساز شفای الهی است، خاطرنشان کرد: در باورهای ایمانی، خداوند محور همه چیز است و در حوزه سلامت نیز پزشک و داور زمینه‌ساز شفای الهی محسوب می‌شوند و الحمدالله شاهدیم این باور ایمانی و اعتقادی هر روز در جامعه و در میان کادر بهداشت و درمان در حال تقویت است.

دکتر پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین نیز در این برنامه به خدمات گسترده پزشکان در ایام بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: کار پزشکان عزیز در ایام کرونا هم به لحاظ زمان و هم خطرات آن بسیار بیشتر از گذشته شده است و از زحمات این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌کنم.

در پایان این مراسم با اهدا لوح از پزشکان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.