این سریال که اولین تجربه بازیگری در سریال برای این بازیگر است درباره ۲ مرد در دهه ۱۹۶۰ کره است که با ویژگی‌های چون غرور، طمع و دلدادگی شناخته می‌شوند. هنوز گفته نشده بازیگر دیگر نقش اصلی فیلم کدام بازیگر خواهد بود.

این سریال توسط شین یئون-شیک کارگردانی می‌شود. سونگ اخیراً با فیلم‌های داستانی «یک برد» و «کووب» با وی همکاری کرده است ولی هنوز هیچ‌یک اکران نشده‌اند.

این سریال در ۱۰ اپیزود ساخته می‌شود و خبر ساخته شدن آن در آستانه کنفرانس پخش جهانی در سئول که ویترین اصلی این کشور برای معرفی برنامه‌های تلویزیونی کره است و چهارشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود، اعلام شده است.

سونگ کانگ هو امسال با فیلم «دلال» در جشنواره کن حضور داشت و نخل طلای بهترین بازیگر مرد را برای این فیلم که ساخته کورئیدا هیروکازو بود، دریافت کرد. وی از ابتدای دوره مدرن سینما در کره حضور چشمگیری در این صنعت داشته و اولین نقش مهمش «روزی که خوک در چاه افتاد» به کارگردانی هونگ سانگ‌سو بود. «منطقه امنیتی مشترک»، «میزبان»، «برف‌روب» و «راننده تاکسی» دیگر فیلم‌های وی هستند.

او اکنون با فیلم «اعلام اضطراری» بر پرده سینماهای کره حضور دارد. این فیلم سال ۲۰۲۱ در جشنواره کن به نمایش درآمد اما از جمله فیلم‌هایی است که به دلیل فعالیت محدود سینماها به دلیل پاندمی، فرصت اکران به دست نیاورده بود.