کد خبر : 583
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 13:04

برادران روسو از بانک‌های عربستان سعودی ۵۰ میلیون دلار پول گرفتند

برادران روسو از بانک‌های عربستان سعودی ۵۰ میلیون دلار پول گرفتند

کارگردانان فیلم‌های پرفروشی مانند انتقام‌جویان برای ساخت فیلم‌های جدید و توسعه شرکت سینمایی خود از بانک‌های عربستان سعودی ۵۰ میلیون دلار پول گرفتند. به گزارش سنترسینماپرس به نقل از ورایتی، برادران روسو کارگردان فیلم‌ سینمایی پرفروش «انتقام‌جویان: پایان بازی» بی سروصدا ۵۰ میلیون دلار برای شرکت تولید کننده خود AGBO در اوایل سال جاری پول

برادران روسو از بانک‌های عربستان سعودی 50 میلیون دلار پول گرفتند

کارگردانان فیلم‌های پرفروشی مانند انتقام‌جویان برای ساخت فیلم‌های جدید و توسعه شرکت سینمایی خود از بانک‌های عربستان سعودی ۵۰ میلیون دلار پول گرفتند.

به گزارش سنترسینماپرس به نقل از ورایتی، برادران روسو کارگردان فیلم‌ سینمایی پرفروش «انتقام‌جویان: پایان بازی» بی سروصدا ۵۰ میلیون دلار برای شرکت تولید کننده خود AGBO در اوایل سال جاری پول گرفتند.

این قرار داد در اوایل همه‌گیری کرونا میان آنان و بانکی که نامش فاش نشده است منعقد شده است. آنان به تازگی در تولید فیلم «استخراج» مشارکت کرده بودند و برای تولید فیلم «گیلاس» با بازی «تام هالند» نیز مشارکت می‌کنند.

جو و آنتونی روسو فعلاً از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند. یکی از منابع گفته است که این مبلغ بیشتر از ۵۰ میلیون دلار بوده است.

بسیاری از شرکت‌های هالیوودی، از شرکت والت دیزنی گرفته تا لایو نیشن، سرمایه قابل توجهی از منابعی دریافت کرده‌اند که شامل صندوق ثروت عربستان سعودی است.

مشارکت عربستان در رسانه‌های غربی به دنبال جنجال بزرگ در پی قتل جمال خاشوقچی ستون نویس واشنگتن پست در اکتبر ۲۰۱۸ و گزارش‌های بعدی که به نظر می‌رسید ولیعهد «محمد بن سلمان» را در ترور دخیل می‌کند، رخ داده است.

به نظر می‌رسد که این پول در ازای مشارکت عربستان برای سرمایه‌گذاری در فیلم‌های هالیوودی باشد.

شرکت AGBO در سال ۲۰۱۶ توسط برادران روسو تأسیس شد تا محتوای هنری را در سیستم‌های فیلم، تلویزیون و دیجیتال ارائه دهد.

تولید شرکت آنان سه هفته دیگر در فیلم “مرد خاکستری” آغاز خواهد شد. یک تریلر جاسوسی با بازی رایان گاسلینگ، کریس ایوانز و آنا دی آرماس که در Netflix پخش خواهد شد. سپس آنها به تولید سریال قلعه برای آمازون خواهند پرداخت و همینطور به دنبال ساخت دنباله فیلم استخراج برای نتفلیکس خواهند بود.