کد خبر : 1033
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400 - 15:49

در یک فیلم اقتباسی؛ کارگردان «جیمز باند» به سراغ «شبح توکیو» رفت

در یک فیلم اقتباسی؛ کارگردان «جیمز باند» به سراغ «شبح توکیو» رفت

کری فوکوناگا فیلم اقتباسی «شبح توکیو» را برای لجندری کارگردانی می‌کند. به گزارش سنترسینماپرس به نقل از ورایتی، کری فوکوناگا مسئولیت کارگردانی اقتباسی سینمایی از مجموعه کتاب‌های کمیک علمی‌تخیلی «شبح توکیو» را برای شرکت لجندری بر عهده گرفته است. داستان این مجموعه در سال ۲۰۸۹ به وقوع می‌پیوندد؛ زمانی که بشر کاملاً به تکنولوژی معتاد شده تا با کمک آن از

کارگردان «جیمز باند» به سراغ «شبح توکیو» رفت

کری فوکوناگا فیلم اقتباسی «شبح توکیو» را برای لجندری کارگردانی می‌کند.

به گزارش سنترسینماپرس به نقل از ورایتی، کری فوکوناگا مسئولیت کارگردانی اقتباسی سینمایی از مجموعه کتاب‌های کمیک علمی‌تخیلی «شبح توکیو» را برای شرکت لجندری بر عهده گرفته است.

داستان این مجموعه در سال ۲۰۸۹ به وقوع می‌پیوندد؛ زمانی که بشر کاملاً به تکنولوژی معتاد شده تا با کمک آن از واقعیت فرار کند. ماجرا درباره شخصیت‌هایی به نام دبی دکی و لد دنت است که مسئولیت حفظ آرامش را در جزیره‌های لس‌آنجلس بر عهده دارند. آنها با یک ماموریت جدید روبه‌رو می‌شوند و باید به آخرین کشور بدون تکنولوژی زمین بروند: کشور باغچه‌ای توکیو.

علاوه بر کارگردانی، فوکوناگا همچنین تهیه‌کننده این فیلم در همراهی با جان سیلک و هیدن لاتنباک خواهد بود. ریک رمندر که خالق مجموعه کمیک‌های «شبح توکیو» بوده، مسئولیت نوشتن فیلمنامه اقتباسی را بر عهده خواهد داشت.

فوکوناگا کارگردان جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند با نقش‌آفرینی دنیل کرگ یعنی «زمانی برای مردن نیست» بوده که اکران آن بارها به تاخیر خورده است. این فیلم در حال حاضر قرار است روز هشتم اکتبر اکران شود.

از فیلم‌های قبلی فوکوناگا می‌توان از «سین نومبره»، «جین ایر» و «هیولاهای بی‌وطن» نام برد. برای تلویزیون، او کارگردان فصل اول «کارآگاه حقیقی» اچ‌بی‌او و «دیوانه» نت‌فلیکس بود. او در حال حاضر مشغول کارگردانی سه اپیزود اول از سریال جنگ جهانی دوم «اربابان هوا» است.

رمندر تا به حال چند کمیک بوک را برای تلویزیون و سینما اقتباس کرده که از جمله آن‌ها می‌توان از عناوین مارولی نام برد که الهام‌بخش «انتقام‌جویان: پایان بازی»، «فالکون و سرباز زمستان» و «ددپول ۲» بودند. مجموعه کمیک او با عنوان «کلاس مرگبار» هم تبدیل به سریالی در شبکه سای‌فای شد و اثر دیگرش با عنوان «مامور ترس» در حال حاضر در حال تبدیل شدن به یک سریال برای آمازون است.