کد خبر : 378
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 - 18:41

رضاکیانیان بازیگر پرکار دوران کرونا

رضاکیانیان بازیگر پرکار دوران کرونا

رضا کیانیان را باید از پرکارترین بازیگران سینما در روزهای کرونایی دانست. سنترسینماپرس، فیلم سینمایی «زمستان بود» به کارگردانی وحید پرشاد تازه‎ترین کار رضا کیانیان در سینماست که بتازگی اولین تصویر او در آن منتشر شد. رضا کیانیان اخیرا بازی در فیلم «آهو» را هم به پایان رساند. آهو نخستین فیلم سینمایی هوشنگ گلمکانی، منتقد نام

رضا کیانیان را باید از پرکارترین بازیگران سینما در روزهای کرونایی دانست.

پُرکاری کیانیان در روزهای کرونایی
سنترسینماپرس، فیلم سینمایی «زمستان بود» به کارگردانی وحید پرشاد تازه‎ترین کار رضا کیانیان در سینماست که بتازگی اولین تصویر او در آن منتشر شد.

رضا کیانیان اخیرا بازی در فیلم «آهو» را هم به پایان رساند. آهو نخستین فیلم سینمایی هوشنگ گلمکانی، منتقد نام آشنای سینما است که به جز کیانیان، بازیگران دیگری چون علی مصفا، سپیده آرمان و حامد کمیلی در آن ایفای نقش می‎کنند.

از کارهای دیگری که کیانیان اخیرا در آن حضور داشت، سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمدزاده است که برای شبکه نمایش خانگی تولید شد.

فیلم سینمایی «مجوز خروج» به کارگردانی کیارش اسدی‎زاده هم از دیگر کارهای اخیر او بود. نازنین بیاتی هم یکی از بازیگران این فیلم است که در همین چند وقت اخیر، در دو کار با کیانیان همبازی بود؛ یکی همین «مجوز خروج» و یکی هم «زمستان بود».