کد خبر : 195
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 14:44

فردین میزبان چنگیز جلیلوند/ کامبوزیا پرتوی مهمان ویژه قطعه هنرمندان

فردین میزبان چنگیز جلیلوند/ کامبوزیا پرتوی مهمان ویژه قطعه هنرمندان

به گزارش خبرنگار سنتر سینما پرس، موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد نزدیک‌ترین مکان به مزار مرحوم محمدعلی فردین مکان تدفین دوبلور و گوینده و بازیگر برجسته و قدیمی سینما و تلویزیون باشد. زنده‌یاد جلیلوند دوم آذر در بسیاری از فیلم‌های مرحوم فردین پیش از انقلاب به جای او گویندگی کرده بود و خیلی‌ها فردین را

به گزارش خبرنگار سنتر سینما پرس، موسسه هنرمندان پیشکسوت اعلام کرد نزدیک‌ترین مکان به مزار مرحوم محمدعلی فردین مکان تدفین دوبلور و گوینده و بازیگر برجسته و قدیمی سینما و تلویزیون باشد. زنده‌یاد جلیلوند دوم آذر در بسیاری از فیلم‌های مرحوم فردین پیش از انقلاب به جای او گویندگی کرده بود و خیلی‌ها فردین را با صدای ماندگار جلیلوند می‌شناختند. مرحوم جلیلوند روز دوم آذر به دلیل ابتلا به کرونا در ۸۰ سالگی از دنیا رفت و امروز  پس از بازگشت دخترش به ایران با حضور بستگان و دوستان نزدیک در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

و کامیون کامبوزیا پرتوی هم به ایستگاه آخر قطعه هنرمندان رسید، مرحوم کامبوزیا پرتوی که در ۶۵ سالگی روی تخت بیمارستان قربانی ویروس کرونا شده بود، امروز چهارشنبه پنجم آذر با حضور جعفر پناهی، منوچهر شاهسواری، محسن امیریوسفی، تورج اصلانی، سروش صحت، مازیار میری، جهانگیر کوثری و… کنار مزار هنرمندانی چون مرحوم محمدحسین آهی و زنده‌یاد مهوش سهیلی (نقاش) به خاک سپرده شد.