کد خبر : 1837
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 8:04

«قهرمان» اصغر فرهادی مسافر نیویورک شد

«قهرمان» اصغر فرهادی مسافر نیویورک شد

فیلم سینمایی «قهرمان» در بخش سینمای جهان جشنواره بین‌المللی همپتونز در نیویورک به نمایش گذاشته می‌شود. به گزارش سنترسینماپرس، بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم همپتونز از تاریخ ۷ تا ۱۳ اکتبر (۱۵ تا ۲۱ مهر) در نیویورک برگزار می‌شود و فیلم «قهرمان» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی در بخش سینمای جهان این رویداد

فیلم سینمایی «قهرمان» در بخش سینمای جهان جشنواره بین‌المللی همپتونز در نیویورک به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سنترسینماپرس، بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم همپتونز از تاریخ ۷ تا ۱۳ اکتبر (۱۵ تا ۲۱ مهر) در نیویورک برگزار می‌شود و فیلم «قهرمان» به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی در بخش سینمای جهان این رویداد در کنار «تیتان» ساخته «جولیا دوکورنو» فیلم برنده نخل طلای جشنواره کن، «ماشین من را بران» از «ریوسکو هاماگوچی»، «دست خدا» به کارگردانی «پائولو سورنتینو»،‌ «مامان کوچک» از «سلین سیاما»، «سوغاتی ۲» از «ژوانا هاگ» و «برترین آدم دنیا» ساخته «یوآخیم تریه» به نمایش گذاشته می‌شود.

آخرین ساخته فرهادی در نخستین نمایش جهانی خود امسال در جشنواره فیلم کن رونمایی شد و در نهایت جایزه بزرگ هیات داوران را به خود اختصاص داد.

«قهرمان» قرار است از تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی‌ماه) در سینماهای آمریکا و از ۲۱ ژانویه از سوی سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم اکران شود. امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی در کنار جمعی از بازیگران بومی در شهر شیراز مقابل دوربین این فیلم رفته اند.

«قهرمان» پس از رونمایی در جشنواره کن و کسب جایزه بزرگ هیات داوران به چندین جشنواره از جمله تورنتو، سارایوو در بوسنی و هرزگوین، ملبورن استرالیا، افق‌های نو در کشور لهستان و میامی، لندن، بوسان، زوریخ، آداناو مونت کلر و کلن نیز دعوت شده است.