کد خبر : 2951
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 4:23

هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم «رشد» معرفی شدند

هیات داوران جشنواره بین المللی فیلم «رشد» معرفی شدند

اعضای هیات داوران پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی «رشد» معرفی شدند. به گزارش سنترسینماپرس به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «رشد»، اعضای هیات داوران پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی «رشد» معرفی شدند. بر این اساس شفیع آقامحمدیان رئیس هیات داوران این دوره خواهد

اعضای هیات داوران پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی «رشد» معرفی شدند.

به گزارش سنترسینماپرس به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم «رشد»، اعضای هیات داوران پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی «رشد» معرفی شدند. بر این اساس شفیع آقامحمدیان رئیس هیات داوران این دوره خواهد بود.

هیات داوران بخش پویانمایی

هیات داوران سه نفره بخش پویانمایی از هادی محمدیان، شهرام حیدریان و پروین تجوید تشکیل شده است.

هیات داوران بخش مستند

امسال سه داور وظیفه معرفی فیلم‌های برتر بخش مستند را به عهده خواهند داشت؛ مهدی عظیمی میرآبادی، جمشید بیات و مهناز مظاهری. در جشنواره پنجاه و دوم، داوری آثار مستند کوتاه و بلند به صورت همزمان انجام خواهد شد.

حضور شش داور در بخش فیلم‌های داستانی

سیدمحمدرضا خردمندان، مهدی فیوضی، انسیه شاه‌حسینی، حبیب‌الله بهمنی، جواد رمضان‌نژاد و محسن جسور داوران بخش فیلم‌های داستانی پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم «رشد» هستند.

آثار مسابقه معلمان و دانش‌آموزان

در این دوره کار داوری آثار بخش معلمان و دانشجومعلمان و بخش دانش‌آموزان فیلمساز بر عهده سه داور خواهد بود؛ پرویز فارسیجانی، محسن جسور و میرعباس خسروی‌نژاد.

نشست تخصصی «سینما و تربیت نسل مقاوم» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «سینما و تربیت نسل مقاوم» در دومین روز پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم «رشد»، در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار می‌شود.

این نشست با حضور جلال غفاری مدیر پیشین شبکه افق و دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» سه‌شنبه هشتم آذر از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برپا خواهد بود.

امسال همزمان با اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم «رشد»، نشست‌هایی تخصصی به صورت روزانه برگزار خواهد شد و در آن موضوعات مربوط به سینمای علمی، آموزشی و تربیتی با حضور کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

امسال سه هزار و ۴۶۰ فیلم از ایران و بیش از ۱۰۰ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. جشنواره فیلم «رشد» از هفتم آذر آغاز به کار کرده و قرار است تا ۱۳ آذر ادامه داشته باشد.