کد خبر : 1398
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 19:45

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در امر آگاهی بخشی، ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش سنترسینماپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مجتبی مرادی نوروزی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است: مَنْ لَمْ

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در امر آگاهی بخشی، ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش سنترسینماپرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مجتبی مرادی نوروزی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت؛ متن پیام به این شرح است:

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل، هرکس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدا عز و جل تشکر نکرده است؛ امام رضا(ع)

خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا جان های تشنه دانستن سیراب شوند.

جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون تر می کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان تهران، تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان  سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

مجتبی مرادی نوروزی
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران