کد خبر : 48
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 10:54

«چاپلین» به کن می آید

«چاپلین» به کن می آید

«پیتر میدلتون» و «جیمز اسپاینی» با مستندی در مورد «چارلز چاپلین» به جشنواره کن می‌آیند. به گزارش سینمابروز به نقل از هالیوود ریپورتر،  «پیتر  میدلتون» و «جیمز اسپاینی» نامزدهای جایزه بفتا با مستندی در مورد اسطوره سینما «چارلز چاپلین» به جشنواره کن می‌آیند. «میدلتون» و «اسپاینی» سازندگان مستند «چاپلین» برای خلق این فیلم به بسیاری

چارلی چاپلین

«پیتر میدلتون» و «جیمز اسپاینی» با مستندی در مورد «چارلز چاپلین» به جشنواره کن می‌آیند.

به گزارش سینمابروز به نقل از هالیوود ریپورتر،  «پیتر  میدلتون» و «جیمز اسپاینی» نامزدهای جایزه بفتا با مستندی در مورد اسطوره سینما «چارلز چاپلین» به جشنواره کن می‌آیند.

«میدلتون» و «اسپاینی» سازندگان مستند «چاپلین» برای خلق این فیلم به بسیاری از اطلاعات شخصی و آرشیو شخص چاپلین و گفتگوهای صوتی این کمدین بزرگ دسترسی داشته و در مستند جدید خود بهره برده‌اند. این مستند زوایایی جدید از چاپلین و زندگی وی با ارائه مطالب و مستنداتی که برای اولین بار استفاده شده، را نشان می‌دهد.

«بن لیمبرگ» و «جان بَتسِک» تهیه‌کنندگی این مستند را برعهده داشته‌اند. این دو از تجربیات و موفقیت‌های پیشین خود در مستندهای موفقی چون «مارلون به من گوش بسپار» و «یادداشت‌هایی در مورد نابینایی» به خوبی در مستند «چاپلین» بهره برده‌اند.

منبع : سینما پرس

برچسب ها :

ناموجود