کد خبر : 1477
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1400 - 16:05

چهار بازیگر محبوب مرد که خوانندگی را تجربه کرده اند

چهار بازیگر محبوب مرد که خوانندگی را تجربه کرده اند

بازیگرانی ایرانی که خوانندگی را تجربه کردند همراه با اینستاگرام تعداد زیادی از بازیگران ایرانی وارد مسیر خوانندگی شده اند بازیگرانی گه در حرفه خود ستاره هستند از جمله آنها می توان به پرویز پرستویی ، محمد رضا فروتن، امین حیائی و حامد بهداد اشاره کرد . اما ۴ نفر از این بازیگرانی که سعی در حضور

بازیگرانی ایرانی که خوانندگی را تجربه کردند همراه با اینستاگرام

بازیگرانی ایرانی که خوانندگی را تجربه کردند همراه با اینستاگرام

تعداد زیادی از بازیگران ایرانی وارد مسیر خوانندگی شده اند بازیگرانی گه در حرفه خود ستاره هستند از جمله آنها می توان به پرویز پرستویی ، محمد رضا فروتن، امین حیائی و حامد بهداد اشاره کرد .

اما ۴ نفر از این بازیگرانی که سعی در حضور در صنعت موسیقی کردند تا حدودی موفق شدند

آلبوم و آهنگ های بهرام رادان

تجربه بسیار موفق خوانندگی در فیلم ســنتوری، بهرام رادان را به انتشــار یک آلبوم رســمی دلگرم کرد. ایــن اتفاق در ســال ۹۱ برای او رخ داد و آلبومی با نام روی دیگر با صدای بهرام رادان به بازار آمد. این آلبوم متشکل بر ۹ قطعه فارسی و ۳ قطعه انگلیســی با تنظیم آقای کیوان هنرمند می باشد.اما آلبوم واکنشهای متضادی را به همراه داشت. برخی آن را اثری حرفه ای و برخی آن را غیر حرفه ای دانستند. این آلبوم خالی از حواشی کمی هم نبود تا جایی که رادان مجبور به واکنش شد: نگاه من به موضوع موسیقی به هیچ عنوان کسب شهرت و محبوبیت نبوده، چه بسا که شهرت را در این سالیان از سینما بدست آوردم.

اینستاگرام بهرام رادان

آلبوم و آهنگ های محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار فعالیت حرفه‌ای اش را با موسیقی شروع کرد و در گروه موســیقی آریان به عنوان نوازنده گیتار حضور داشت. محمدرضا گلزار بعد از شهرت در بازیگری، موسیقی را رها نکرد و حتی در قامت خواننده حرفه ای به فعالیتش ادامــه داد. او توانست در زمستان سال ۹۵ گروهی مستقل تشکیل بدهد و اقدام به برگزاری کنسرتهای متعددی در شهر تهران و شهرستانها و حتی خارج از کشور کرده است.

صدای محمدرضا گلزار مورد پسند طرفداران او قرار گرفت اما در مقابل سخت پسندها انتقادهایی جدی به او وارد می کنند.

اینستاگرام محمد رضا گلزار

آلبوم و آهنگ های مهران مدیری

شــهرت مهران مدیری با بازیگری به دســت آمده، اما او از کودکی به موســیقی علاقمند بوده اســت. مهران مدیری تیتراژ آخر بسیاری از سریالهایش را خودش کار کرده است. درواقع او غالبا سراغ بازخوانی آثار فولکلور رفته. آلبومهــای دلتنگی ها و از روی سادگی اثر مرحوم بابک بیات و فردین خلعتبری سرآغاز ورود رسمی مهران مدیری به دنیای خوانندگی بود. مهران مدیری با توجه به نفوذش در مقاطعــی به عنوان خواننــده مهمان در کنسرتهای گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری حضور فعال پیدا کرد.
بااین حال مهران مدیری به عنوان خواننده پذیرفته نشده  و عملکردش با انتقادهایی جدی مواجه شده است.

اینستاگرام مهران مدیری

آلبوم و آهنگ های شهاب حسینی

شهاب حسینی در دهه ۷۰به همراه برادر خود  و چنــد هنرمند دیگر یک گروه موسیقی به نام هنری هفت راه اندازی کرد. آنها تاکنون چهار مجموعــه آهنگ از این گروه را منتشر کرده اند که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو این گروه  به دکلمه پرداخته و در آلبوم ســه و چهار به عنوان  خواننده اصلی حضور پیدا کرده است. شهاب حسینی  ظاهرا درحال حاضر علاقه چندانی  به اجرای زنده یا تولید آلبوم جدید نــدارد، در آلبوم هفت شهاب حسینی خواننده چهار قطعه، پریچهر، آشنای غریب، بدرود و شهزاده رؤیا بوده است.

شهاب حسینی اینستاگرام رسمی ندارد

نام نویسنده : حامد شعبانی