کد خبر : 1579
تاریخ انتشار : جمعه 5 شهریور 1400 - 7:24

«مرورگر» راهی آنتن صبا می‌شود/ بررسی رویدادهای جالب علمی

«مرورگر» راهی آنتن صبا می‌شود/ بررسی رویدادهای جالب علمی

  «مرورگر» عنوان برنامه‌ی جدید رادیو صباست که به مرور رویدادهای جالب علمی می‌پردازد. به گزارش سنترسینماپرس به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «مرورگر» عنوان برنامه جدید رادیو صباست که به مرور رویدادهای جالب و جذاب علمی می‌پردازد. این برنامه با گفتگو با کارشناس و خبرنگاران علمی درباره حوزه‌های مختلف علم مروری بر دنیای شبه علم

 

«مرورگر» راهی آنتن صبا می‌شود/ بررسی رویدادهای جالب علمی

«مرورگر» عنوان برنامه‌ی جدید رادیو صباست که به مرور رویدادهای جالب علمی می‌پردازد.

به گزارش سنترسینماپرس به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «مرورگر» عنوان برنامه جدید رادیو صباست که به مرور رویدادهای جالب و جذاب علمی می‌پردازد. این برنامه با گفتگو با کارشناس و خبرنگاران علمی درباره حوزه‌های مختلف علم مروری بر دنیای شبه علم و رویدادهای جالب و جذاب علمی دارد.

در هر قسمت این برنامه به یک حوزه علم مثل های‌تک، پزشکی و سلامت، نجوم، محیط زیست، فناوری‌های زیستی و… پرداخته می‌شود که متناسب با موضوع برنامه آیتم‌های متنوعی در برنامه پخش می‌شود. مثل «های تک»، «پزشکی سلامت تغذیه»، «تاریخ علم یا فناوری‌های زیستی»، «نجوم»، «محیط زیست. جغرافیا. حیاط وحش»

این برنامه با تهیه کنندگی و اجرای محمد امرایی و نویسندگی علی بنه گزی و حضور کارشناسان و گزارشگران مختلف هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود.

برچسب ها : ،