کد خبر : 2327
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فروردین 1401 - 7:07

با بارگذاری فیلم و سریال‌های مرتبط؛ نلسون ماندلا در دنیای «متاورس» احیا می‌شود/ حفظ میراث مرد انقلابی

با بارگذاری فیلم و سریال‌های مرتبط؛ نلسون ماندلا در دنیای «متاورس» احیا می‌شود/ حفظ میراث مرد انقلابی

خانواده نلسون ماندلا پروژه متاورس «ماندلاورس» را با استفاده از فیلم‌هایی که درباره وی ساخته شده راه می‌اندازد. به گزارش سنترسینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، برند «راه بلند تا آزادی» که متعلق به خانواده نلسون ماندلا است قصد دارد یک پروژه متاورس راه اندازی کند که شامل پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی هم می‌شود. این پروژه با عنوان «ماندلاورس» قصد

خانواده نلسون ماندلا پروژه متاورس «ماندلاورس» را با استفاده از فیلم‌هایی که درباره وی ساخته شده راه می‌اندازد.

به گزارش سنترسینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، برند «راه بلند تا آزادی» که متعلق به خانواده نلسون ماندلا است قصد دارد یک پروژه متاورس راه اندازی کند که شامل پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی هم می‌شود.

این پروژه با عنوان «ماندلاورس» قصد دارد از مجموعه‌های هنری ان‌اف‌تی (NFT) و یک نمایش هنری «هولوگرافیک» هم بهره ببرد که اواخر تابستان در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

اعلام شده تعدادی از پروژه‌هایی که تحت این برنامه اجرا می‌شوند با استفاده از آثاری متنوع در عرصه‌های تلویزیون و فیلم که درباره ماندلا ساخته شده شکل می‌گیرند. هنوز جزییات بیشتری درباره این پروژه‌ها منتشر نشده اما یکی از آن‌ها قرار است مستندی درباره میراث ماندلا باشد و دیگری یک سریال انیمیشن خواهد بود.

پروژه خانواده ماندلا در همکاری با شرکت رنج میدیا و استودیوی تولید دیجیتال تاینی‌وینز سازمان‌دهی می‌شود. انتظار می‌رود نخستین مجموعه از چهار مجموعه هنری ان‌اف‌تی در ماه مه منتشر شود و درآمد حاصل از آن به برنامه آموزشی خانواده برسد.

«زنانی ماندلا دلامینی» دختر ماندلا در بیانیه‌ای گفت: پدرم قهرمان بزرگ آموزش بود و باور داشت آموزش بزرگ‌ترین سلاحی است که می‌تواند برای تغییر دادن دنیا استفاده شود.

او اضافه کرد: اینجاست که ما سعی می‌کنیم صداهای آفریقایی را تقویت کنیم، جامعه‌ای جهانی را از طریق داستان‌سرایی به هم وصل کنیم و میراث، ارزش‌ها و اصول مردی انقلابی را حفظ کنیم.

برچسب ها :