کد خبر : 214
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 6:44

سقوط وحشتناک قیمت سکه در بازار

سقوط وحشتناک قیمت سکه در بازار

با ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا سکه در این ساعت از معاملات در مرز ورود به کانال ۱۰میلیونی قرار گرفته و به نظر می‌رسد امروز سقوط خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سنتر سینما پرس به نقل از تسنیم،‌ هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۶۰هزار تومان،

با ادامه روند کاهشی قیمت‌ها در بازار طلا سکه در این ساعت از معاملات در مرز ورود به کانال ۱۰میلیونی قرار گرفته و به نظر می‌رسد امروز سقوط خواهد کرد.

سقوط وحشتناک قیمت سکه دربازار؛ سکه چند شد؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سنتر سینما پرس به نقل از تسنیم،‌ هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۶۰هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان است.همچنین در بازار سبزه‌ میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۸۰۰هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی ۴میلیون تومان و سکه گرمی ۲میلیون و ۴۰۰هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۶۰هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون ۴۱۷هزار تومان و هر مثقال طلا ۴میلیون و ۶۲۰هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵هزار تومان، یورو ۳۰هزار تومان و درهم امارات ۶هزار و ۸۱۰تومان اعلام شده است.

برچسب ها :