کد خبر : 2699
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 13:34

نرخ سود سپرده بانک ها اعلام شد

نرخ سود سپرده بانک ها اعلام شد

در پی گزارش هفته گذشته، مبنی بر مقایسه سود سپرده‌ ۱۵ بانک دولتی و خصوصی، به بررسی شرایط سپرده‌های بلندمدت هشت بانک‌ دیگر پرداختیم. سنترسینماپرس: در ادامه گزارش هفته گذشته، مبنی بر مقایسه سود سپرده‌ ۱۵بانک دولتی و خصوصی، به بررسی شرایط سپرده‌های بلندمدت بانک‌های‌ دیگر پرداختیم. گفتنی است که همه اطلاعات این گزارش، از

در پی گزارش هفته گذشته، مبنی بر مقایسه سود سپرده‌ ۱۵ بانک دولتی و خصوصی، به بررسی شرایط سپرده‌های بلندمدت هشت بانک‌ دیگر پرداختیم.
سنترسینماپرس: در ادامه گزارش هفته گذشته، مبنی بر مقایسه سود سپرده‌ ۱۵بانک دولتی و خصوصی، به بررسی شرایط سپرده‌های بلندمدت بانک‌های‌ دیگر پرداختیم. گفتنی است که همه اطلاعات این گزارش، از تماس با شعب این بانک‌ها جمع‌آوری شده‌اند.

بانک سامان

بانک سامان در قالب دو نوع سپرده بلندمدت یک ساله و دو ساله به مشتریان خود سود پرداخت می‌کند. سود سپرده یک ساله ۱۶درصد و سود سپرده دو ساله، ۱۸درصد است.

بانک مسکن

سپرده ممتاز ۶ماهه بانک مسکن با حداقل مبلغ سپرده‌گذاری ۵۰ میلیون تومان، ۱۵درصد سود پرداخت می‌کند. البته این سپرده به ازای هر ۲۰میلیون تومان، یک برگه اوراق به سپرده‌گذار اعطا می‌کند که با احتساب این اوراق، بازدهی سپرده به بالای ۲۲درصد می‌رسد.

حساب گواهی سپرده بانک مسکن نیز ۶ماهه و با سود ۱۸درصد است. همچنین سپرده بلندمدت دوساله بانک مسکن نیز، سود ۱۸درصد پرداخت می‌کند.

بانک ملت

حساب گواهی سپرده یک ساله بانک ملت، سودی ۱۸درصدی را به صورت علی‌الحساب به سپرده‌گذار اعطا می‌کند. با این وجود سود این سپرده بسته به عملکرد سوددهی بانک می‌تواند افزایش یابد. برای مثال در سال ۱۴۰۰ بانک ملت به سپرده‌گذاران خود ۲۲.۵درصد و در سال ۱۳۹۹ معادل ۲۳درصد سود پرداخت کرد.

بانک ملی

بانک ملی در قالب سپرده‌های دو ساله خود، سودی ۱۸درصدی را پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ این سپرده ۵۰ میلیون است و سپرده‌گذار می‌تواند پس از سه ماه، بدون جریمه از حساب خود برداشت کند.

به علاوه متقاضیان افتتاح سپرده با مبلغ کمتر از از ۵۰ میلیون تومان، می‌توانند از سپرده یک ساله بانک ملی با سود ۱۶درصد استفاده کنند.

بانک کارآفرین

سپرده‌های بالای ۱۰۰میلیون تومان بانک کارآفرین، سودی ۲۰درصدی را برای سپرده‌گذار در نظر می‌گیرند و برداشت از آنها پس از سه ماه، بدون جریمه است. سپرده‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز ۱۸درصد سود دریافت می‌کنند.

بانک کشاورزی

سپرده‌ دو ساله بانک کشاورزی، ۱۸درصد سود پرداخت می‌کند و سپرده‌گذار می‌تواند پس از ۱۵ماه، بدون شکست سود از حساب خود برداشت کند. همچنین سپرده‌های بالای ۵۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۱۹درصدی دریافت می‌کنند.

پست بانک

پست بانک ایران به سپرده‌های یک ساله خود، با نرخ‌های ۱۵درصد، ۱۶درصد و ۱۷درصد سود پرداخت می‌کند. برداشت از این سپرده‌ها قبل از یک سال با جریمه همراه خواهد بود.

موسسه اعتباری ملل

سپرده بلندمدت موسسه اعتباری ملل با سود ۲۰ درصدی همراه است و برداشت از آن پس از یک ماه از افتتاح سپرده، جریمه‌ای برای سپرده‌گذار نخواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود